Var ett tag sen...

Ja, det var ett tag sen nu jag skrev nått här... Har inte alls haft nån lust att skriva och jag har inte direkt vetat vad jag ska skriva heller.. Har liksom inte hänt nå speciellt så skulle ändå bara blivit massa onödigt bara.. vad positiv jag låter :P
Men har faktiskt känt mig så less på det mesta ett tag nu, fram till för nån dag sen då jag vakna på morgon och kände att jag fick rycka upp mig lite... Skoluppgifterna som jag har kvar att göra, gör inte sig själv hur mycket jag än gnäller och tycker att det är jobbigt och träningen gör inte heller sig själv om jag inte går dit och sätter igång och får tillbaka motivationen igen och städningen av lägenheten gör inte heller sig själv om jag inte gör det och inte tvätten och inte disken.. och inte.. ja ingenting gör sig själv om jag inte själv gör nånting åt det! Så varför bara sitta och gnälla och tycka så grymt synd om sig själv?.... hehe, ja så har det varit i alla fall, men som sagt fick jag mig en funderar där när jag vakna...
Så med det vill jag säga att lägenheten har blivit städad, tvätten blev tvättad, disken diskad (fast kan inte nu, hmm), gick och uppgraderade träningskortet och satte igång och pluggade :)
Så träningen är igång igen och det känns jätte skönt.. Nu jäklar ska det bli beach 10 :P haha vad fult det låter.. låter bättre med beach 2010... (lite ironi bakom det där, för inte kommer det bli så riktigt men men)... och alla 10 frågorna (som jag aldrig trodde att jag skulle klara av och bli klara) blev alldeles precis klara :) Tyvärr har jag ju renskrivning kvar utav allihopa eftersom jag skrivit svaren för hand nu när jag inte har min dator, men men.. renskrivning går ju fort...
Så nu är det bara slutuppgiften kvar, som ska vara inne den 18:de... och idén till den dök bara upp i huvudet för en stund sen så skrev ner hur jag ska skriva och lägga upp den så det är ju egentligen bara att börja, men inte idag känner jag... men nästa vecka ska den bli klar...
De nya kurserna börjar inte förrän den 25:de... så sätter jag fart med sista uppgiften nu så kan jag känna mig lite hel ledig sen fram till den 25:de.. skulle vara så skönt...

Jaja nog prat om skola nu, men tyvärr är det de enda jag har gjort nu i flera dagar... Jag längtar så grymt till dec 2011.. vilken underbar känsla det kommer vara kan jag säga! :) bara ungefär 1 och 8månader kvar snart.. det går fort;)

Har nästan bestämt mig för en sak också... om jag får erbjudandet och chansen så kommer jag med all sannolikhet nog säga ja... det skulle vara ett litet äventyr och ett minne att minnas :) Sen hoppas jag att en annan person också får samma erbjudande och säger ja... vill inte åka själv och inte utan dig! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Syster

hehe december 2011 jaa de är ju bra att du har nått att längta efter då:P

2010-01-07 @ 20:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0