Mary Kay hudvårdbehandling...

Idag har jag och syster varit på nått mycket intressant och roligt, nämligen mary kay hudvårdbehandling :)
Vi fick sitta såhär:



Mitt emot varann (denna bild är inte från idag utan tagen från google) och sen fick vi prova alla deras olika ansiktskrämer.. t.ex. dag och nattkräm, peeling+återfuktande, ansiktstvätten+lotion, ögonbalsam, läppeeling+balsam, foundation, mascara... hmm vet inte om det var nå mer, men det i alla fall :) Så fick börja med grunden och sen gå till det som ska ligga ytterst... Hon kollade även vilken hudtyp man hade och vad som passade just min hy... Som avslutning fick vi prova deras handkräm som var tre flaskor innehållande någon fet kräm som man först skulle ha på, sen en hand peeling och till sist handlotion.. Händer blev ljuvligt lena kan jag säga! :) Jag som är beroende av handkräm skulle gärna vilja ha det där...
Tyvärr kostar Mary Kays produkter ganska mycket, men jag skulle gärna vilja ha alltihop...

    och    står högst upp på min önskelista just nu, först och främst :) Det första är en ansiktspeeling med tillhörande återfuktande lotion (gjorde huden jätte len) och det andra är handpeeling setet, som var underbart :)
Men självklart skulle jag även vilja ha alla de olika produkterna...



Allting verkar vara bra, men som sagt tyvärr lite väl dyrt, men delar man upp grejerna och köper nån sak då och då så funkar det :)
Sen vill jag bara avsluta detta Mary Kay inlägg med att säga att jag är helt såld på en av deras parfymer och den parfymen ska jag bara äga snarast. Det är Mary Kays belara...

  Luktar gudomligt gott kan jag tala om!
Sen kan jag tipsa om en annan parfym som jag också skulle vilja äga inom en snar framtid och det är denna:

Luktar också gudomligt! Tommy fick lukta på tre olika lappar med tre olika parfym lukter och när det kom till denna lukt sa han att den luktade helt klart bäst.. (utan att veta innan att jag var kär i den redan).. Så det är ju ett bra betyg också:) tyvärr kostar denna också litegrann, men jag ska göra det bästa för att den ska finnas i mina ägor snart :)

Sådär, då har jag bjudit på lite tips på skönhetsprodukter... Vart inspirerande efter att ha varit där idag :)
Sen är det såhär att jag fick välja att skriva upp 5st personer på en lista, som denna konsult kan ringa till snart och fråga om  är intresserad att komma på en sådan här behandling.. Detta är helt gratis och jag rekommenderar verkligen det... Konsulten var jätteseriös och trevlig och försökte absolut inte pracka på en att köpa nånting.. Det var intressant och givande verkligen :)
Om man tackar ja att komma på detta får man ta med en vännina och som tack för att du tackade ja och tog med dig en vännina får du en gratis gåva :) Min syster fick denna gratis gåva och jag kan erkänna att jag blev väldigt avundsjuk! :) jag hade gärna velat haft detta, kommer smyg stjäla när jag är hemma i hedesunda ;)
Dessa 5 personer, som jag skrivit upp, vet vilka ni är :) och jag ska också säga att ni får tacka nej om ni vill, men som sagt så rekommenderar jag det...
Anledning till att jag skrev upp 5st var för att om jag gjorde de fick jag välja en gratis ögonskugga, hihi;)
Den 30jan, ska jag och syster tillbaka dit igen och få utbildning i hur man lägger en snygg vardags och fest makeup, ska bli väldigt roligt :) Vi fick om vi ville ta med oss en varsin till vän på detta, så är det någon som läser detta som skulle vilja följa med på det lördagen den 30jan kl 12.. så skriv en kommentar här bara :) helst skulle man ha gått på hudvården först sa hon, men det gjorde ingenting heller om man inte hade det...

Oj, vad långt det blev med Mary Kay.. men det är för att jag gillar dessa produkter... Har använt deras foundation i över ett år nu och jag är jättenöjd med den :)
Men men.. nu ska jag sluta tjata om det... Men får ni chansen så gå gärna på en sådan här hudvårdbehandling :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0