Ledig :)

Ledig, ledig, ledig, ledig... HELT ledig... inga uppgifter alls, ingen bok att läsa, inga frågor att svara på... i en hel vecka! :) Det kanske låter lite konstigt hur man kan vara så glad för en vecka, men det är underbart! :) Känns som detta inte har hänt på väldigt länge... så fort man varit ledig några dagar så har man varit "ledig" eftersom det alltid varit uppgifter att göra hemma... Men nu är jag verkligen LEDIG :) Har inte riktigt kopplat av än.. nu ikväll när jag inte hade nått att göra och insåg att jag inte har nå uppgifter, som man kan göra när man ändå inte har nått att göra.... Jag kommer njuta denna vecka! :)
På måndag börjar nya kurser igen, men än är det låååångt dit ;)

Så Josefine, vad ska du göra på din ledighet? Jadu, inge speciellt alls faktiskt, bara ta det lugnt, sova länge på mornarna, träna, kanske fortsätta läsa en vanlig bok som jag var tvungen att ta paus i där i augusti.. Jag ska bara vara helt enkelt :) Eller okej, jag ska städa ut julen här hemma, för den står fortfarande kvar.. Så blir nog att ta bort julsakerna imorn och storstäda på onsdag... jag ska inte känna några måsten den här veckan, så jag tar det i lugn takt :)

Har det gått för långt när man nästan börjar gråta när man ser på Paradise Hotel...?? hehe.. men känns ju som man känner dom där människorna nu ju, så sorgligt när nån man inte ville skulle åka åker ju! :P
Nu ska jag läsa lite bloggar och sen gå och sova...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0