Längtar!:)

4feb-7feb kommer jag spendera i Västerås hos Maria :) Jag längtar jättemycke dit, ska bli såå kul! :)
Det var inte igår man var i Västerås.. och för några år sen var man där nästan varje helg, hehe:) Förstår inte riktigt varför heller jag inte varit där på länge eftersom tommy åker förbi där varannan helg.. Helt perfekt ju, han hämtar tova på torsdagen och åker då förbi västerås varje gång och på söndagen lämnar han tova och åker förbi väserås varje gång.. Är ju bara att han lämnar av mig på torsdagen och hämtar upp mig på söndagen, blir ju inte nån omväg för han.. Så så ska jag göra :)
Saknar maria nå grymt... vi satt ju ihop som tvillingar förut:( Men nu ska vi ses snart! :) Fick alldeles nyss reda på att det blir fest på lördagen då också, såååå kul igen! :) Måste hem till hedesunda och låna en väska.. om det blir utgång så blir det till att ta en resväska, säkrast så.. hehe :) Jag är tjej helt enkelt! och vad ska man ha på sig? måste nog kolla upp det där med maria... klädkoderna är ju olika i varje stad.. hehe...
Kommer bli grymt kul i alla fall! Jag längtar!

Kram


     

Kommentarer
Postat av: storebror

jag ska till västerås på onsdag. :)

2010-01-23 @ 10:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0