Äntligen...

Äntligen är min älskade dator tillbaka hos mig igen :) och den här gången verkar den fungera som den ska.. fläkten går inte på högvarv och datorn blir inte varm.. den här gången hade dom bytt fläkten och kyl anläggningen i dator (visste inte ens att det fanns en sån, hehe) så den här gången klara dom det, bra där :)
Så nu hoppas jag att den håller sig såhär... den kom precis i tid också tills alla uppgifter skulle bli inlämnade :)


Sen vill jag ägna en tanke åt en persons familj och vänner... det är fruktansvärt och tragiskt det som hänt :( livet är inte rättvist ett dugg.. Flera personers liv förändrades igår på bara en sekund..
Så ung, hela livet framför sig... Vila i frid J (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0