Trött och slut...

Ja, det är vad jag varit de senaste dagarna... känt som jag blivit överkörd av ett tåg.. Ont i huvet, taggtråd i halsen, nysit så det känns som hjärnan ska åka ut genom öronen och som sagt trött o slut i hela kroppen... Gått och lagt mig vid 11 och sovit till 11... inte normalt för mig... Men men... träningsdjävulen har suttit på axeln och skrattat åt mig och försökt locka iväg mig, MEN jag har inte gjort det... Förnuftet har vunnit och jag vill absolut inte gå och bli riktigt sjuk nu...
Känns kanske lite bättre idag och eftersom vädret är underbart idag med klarblå himmel och sol och knappt nå minus grader så ska jag nog ta mig en liten lugn promenad, bara få lite luft.. Tänkte lägga in några nya låtar på mp3 först bara..

Annars så firade vi lite "Alla hjärtans dag" här igår... Åt lite gott (kyckling i jordnötssås och hallon pannacotta paj till efterrät) och tittade på Melodifestivalen (eller jag tittade, hehe) och sen skidskyttet.. hehe.. Vi är så romantiska :) Jag fick choklad, som jag önskat mig och Tommy snus som han önskat sig, så vi båda blev nöjda och glada :)
Hallonpannacotta paj är för övrigt underbart gott ska ni veta, jag älskar de :) tyvärr gick det inte hem lika mycket hos tommy, men han är ingen efterrätts människa heller.. han tyckte det var lite för mycket kladd och lite botten.. Men det är kladdet som är gott ju! :)
Melodifestivalen var i Sandviken och varför köpte man inte biljetter till de? kan man ju fundera på.. Synd bara att sandviken fick en rätt dålig omgång, med nästan inga kända artister... Men jag gilla tre av dom.. Det där Erik som jag vidare, Erik Saade eller nå sånt med Manboy :) och sen Andreas Johnson som också gick vidare direkt och sen Kalle Morelius (stavning?) hehe.. Den låten blev man glad av tycker jag :)
Det andra var bara skit faktiskt... men så brukar det ju vara med melodifestivalen... några bra och några skit..

Har även fått reda på att vi ska bo på nå vandrarhem i Belgien (Bed&Breakfast) och det verkar som att alla andra deltagare från de andra länderna också ska bo där så det blir nog perfekt det :)
Såg fräscht ut på bilderna också... Enda minus var att man har två toaletter och två badrum (skillnaden är vilken?) att dela på allihopa.. gillar inte riktigt jag.. men men, man får väl stå ut :) Och blev lite fundersam med maten också, eftersom det stod att det fanns ett kök att göra sin egen mat i.. Bara det inte betyder att vi måste lägga ut med alla mat i tre veckor då...? Ska på möte på torsdag eller fredag nästa vecka igen, så får kolla upp det då..

Oj vad långt det blev nu... jag skulle ju bara lägga in några låtar..? hehe..
Ha en bra söndag och en riktigt mysig Alla hjärtans dag allihopa! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ida

Toalett är utan dusch, badrum är med detsamma eller badkar. :)

2010-02-18 @ 09:45:40
URL: http://idodaidodsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0