One week left...

Men samtidigt har man inte riktigt förstått än att om en vecka sitter jag nog på ett flygplan nu på väg till Belgien, känns konstigt men samtidigt spännande :) Jag som alltid brukar göra "kom ihåg listor" med kläder och allt som ska packas minst två veckor innan jag ska åka nånstans, har nu inte planerat nånting än... och det tror jag beror på att jag inte riktigt förstått det än och att det är så pass nära som det är :)
Har fått reda på nu lite mer om de elever vi ska undervisa, låter rätt okej.. mellan 12-14år, en bra ålder.. så min engelska fungerar, haha :)
Imorn har vi fältstudier redovisning i skolan och efter imorn ska jag endast lägga fokus på Belgien och det som ska göras, planeras... Skriva "packlista" och det som måste köpas och grejas innan...

Helgen har annars bara varit lugn... I fredags kom Tommy och Tova till mig och det blev tacos och mys.. massa OS på tvn såklart :) Igår tog jag och Tova 12 bussen ut till Hedesunda och spenderade hela dagen och natten här :) första gången hon sov borta från pappa, men hon hade ju mig och caroline så det gick så bra så :) Vi fikade, spelade buzz, dataspel, målade med vattenfärger och kollade på melodifestivalen och åt gott, riktigt mys lördag :)
Nu är jag fortfarande kvar i Hedesunda... Tommy är och skjutsar Tova till Arboga, borde komma hit snart nu.. Blir att vi äter här, mammas mat är gott :) sen får jag ju inte hennes mat på över en månad och kommer inte träffa dom här hemma på över en månad så då äter vi här idag :) Sen blir det in till staden, handla lite och sen OS :)
Och jag är väldigt besviken över att jag missade herrarnas skiatoslopp igår! :( när det gick som det gick.. Ett guld och ett brons, måste ha varit riktigt spännande och kul att titta på, men ett sånt lopp ska man missa såklart.. suck.. men men.. Kul med ännu ett guld plus ett brons i alla fall :) Ikväll är det skidskytte som står på tablån, tror att alla svenskar ställer upp i det ikväll... ? så snälla, låt det vara tjejernas kväll för skidskyttet.. har väl inte gått det bästa för dom direkt.. Sen skadar det ju inte att kanske Ferry tar ett till guld heller :)
Jag älskar verkligen OS, tycker det är såå kul att kolla på... Funderar på om jag ska gå upp imorn bitti och se hockeyn kl 6, får se om tommy gör det.. i så fall gör jag det också :) Börjar ju kl 9 i skolan, så hinner se hela..

Hade fått mail från Fuji direkt att dom hade 50% på alla förstoringar fram till nästa söndag.. Blev väldigt sugen nu på att skicka iväg lite kort på förstoringar.. så tror jag ska ta och välja ut några när jag kommer hem och skicka iväg :) Billigt var det ju och alltid bra att ha att placera ut på väggen.. Är ju lite tomt på mina väggar :) I alla fall fram tills jag fyller år.. för vet exakt vad jag vill ha för att få det som jag vill i lägenheten då :)

Jaja, nu räcker det... Ha en bra och mysig söndag allihopa och i all denna snö! :) (som ska ta och börja smälta bort från och med nästa helg och tre veckor framåt, hehe)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0