Hemma igen!

Ja då var helgen över och jag har haft en jätte mysig helg tillsammans med min Maria :)
Kom dit i torsdags vid 3tiden och var hemma hos hennes mamma till halv 6 då maria kom hem från skolan...
Åkte hem till henne och lämnade grejerna och åkte sedan o handla lite och köpte hem grekisk mat, underbart gott! :) Efter maten åkte vi och sola och sen hände det inte mer den dagen...
Fredagen blev en dag på stan... Gick och kolla lite i affärer och jag köpte en svart bolero och örhängen :) Åt lunch på ett mysigt ställe, lasagne och bara pratade :) Fick under lunchen reda på en rolig och väldigt spännande sak, som jag ska på möte om på onsdag :)
Efter stan åkte vi hem och bara tog det lugnt ett tag... Gick sen och köpte lite gotta och hyrde en film, så blev mys kväll med lets dance och film :)
Lördagen (ja igår alltså) var det fest och oj vilken fest det blev för mig... hmms :P lite för mycket fest kanske, hehe.. men så kan det gå ibland.. Jag hade kul i alla fall :)
Så, så har väl min helg sett ut i korta drag :) orkar inte detaljera upp allting.. men jag har haft en underbar helg i alla fall med MYCKET skratt :) det ska inte ta lika lång tid till nästa gång nu..

Nu sitter jag och väntar på att Tommy ska komma och hämta mig och så ska vi åka och handla lite och sen äta MAX.. Det ska bli såååå underbart gott kan jag tala om! :)
Jaja, det var väl de... Tyvärr har jag inte knäppt en bild på hela helgen.. hur man kan vara så dum förstår jag inte, men men.. hehe.. så har inga kort att bjuda på..

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Det var på tiden att du uppdaterade lite ;)



Jag ska äta MAX på fredag, hoppas jag, hihi :)

2010-02-09 @ 21:32:01
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0