Veckans träning...

v.37

Måndag: Promenad 60min

Tisdag: Spinningpass 60min

Onsdag: Medelpass 60min

Torsdag: - (sjuk)

Fredag: - (sjuk)

Lördag: - (sjuk)

Söndag: - (sjuk)


Är inte alls nöjd med veckans träning, men i onsdags bestämde sig nå baciller att ta övertaget över min kropp och då blir det tyvärr sådär.. Hellre vila och bli frisk så man kan börja träna fortare igen..
Imorn har jag bokat in ett aerobic pass, så då ska jag komma igång igen :) Känner mig mycket mycket bättre nu så.. På´t igen bara! :)

Annars har helgen varit väldigt lugn... Bio i fredags och igår kolla film... Var och handla lite igår också och köpte kött, som visade sig, när vi kom hem, stank f*n... Åkte tillbaka med den i en plastpåse och tryckte upp den i näsan på killen som jobbade vi köttet.. Han ryggade tillbaka och sa utan protester att jag skulle få pengarna tillbaka :) Åkte sen till en annan affär och köpte nytt kött =)
Ja, lite onödig information kanske.. hehe.. men visar bara på att man ska åka tillbaka med grejerna när det är fel på dom.. hmm.. hehe okej...
Var även på Erikshjälpen igår och köpte lite småsaker till min "fantasisaga" som jag ska redovisa på draman på tisdag.. Är man seriös så är man :) Har i alla fall ordnat så vi får redovisa sagorna i våra studiegrupper istället för hela gruppen.. Mycket skönare kan jag säga! Känner inte alls lika stor panik för det där nu.. och sagan är nästan klar, ska bara öva lite på den :) Jag är duktig, hehe ;)

Idag blir det till att läsa lite kurslitteratur, laga mat, äta mat, läsa lite till, kolla på Ensam mamma söker och sen kolla på filmen på 4an (kommer inte ihåg vad den hette, men är baserad på Marie Jungstedts böcker och hon ska vara bra har jag hört)... Så det är min söndag de :)
Imorn blir det skola 13-16 (antar 15:30).. och sen aerobic 16:30..
Jag längtar till onsdag då jag ÄNTLIGEN ska få klippa mig och färga håret... Och sen självklart till helgen, ska bli sååå grymt kul! :) Jaja.. långt dit.. hinner nog prata mer om de :)

Nu: "undervisa i pedagogiskt drama"...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0