Veckans träning (v.39)

Måndag: Aerobic 60min

Tisdag: Medelpass 60min

Onsdag: vila (hedesunda på kalas)

Torsdag: Spinningpass 60min

Fredag: Aerobic 60min

Lördag: Gym 70min (cross 10min, arm+mage+lite ben 60min)

Söndag: Medelpass 60min


Jag är väldigt nöjd med veckans träning... Har hunnit med att träna mycket även fast jag haft praktik så det är jag nöjd med :) Har sån träningsvärk i armarna just nu bara, men det är härligt :)
Imorn börjar en vecka med nya tag, som tyvärr inte börjar med nån träning eftersom jag har praktik 7:30-18 imorn och imorn kommer vi behöva vara kvar till 18 eftersom dom har föräldramöte 17-18 och det måste vi vara med på, men det gör inte så mycket.. tycker det ska bli intressant..

Nu är det dags att sova! Godnatt!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0