Veckans träning (v.38)

Måndag: Aerobic 60min

Tisdag: Spinning 60min

Onsdag: vila

Torsdag: Spinning 60min

Fredag: Aerobic 60min

Lördag: - (uppsala)

Söndag: - (uppsala+hedesunda)

Ganska nöjd med veckans träning.. eftersom jag både onsdag, lördag och söndag inte var hemma på hela dagen och inte kunde träna..
Men nu är det måndag och nya tag :) Började på VFU:n idag så ska försöka hinna träna så mycket det går, går ju vissa dagar så långt så...
Hade räknat med att sluta 18 idag, men hon hade gett oss fel tid (eller vi behövde inte vara med på nå arbetsplatsmöte som dom skulle ha) så då fick vi sluta 16... och faktiskt så fråga jag om jag fick gå några minuter tidigare så jag skulle hinna med att gå på aerobicen halv 5 :P Det var bra, blev glad att jag kunde gå på det idag, hade inte trott det.. Jag älskar verkligen aerobicen, det är så fruktansvärt kul och nu när man lärt sig stegen kan man ta i och ta ut stegen mer, blir helt slut... men så kul och härligt :)
Är precis hemkommen från den nu... ska ta och duscha och laga lite mat sen...
Imorn går jag 8-16 och sen blir det nog ett spinningpass vid 6 tror jag...
Känns sådär med VFU:n måste jag säga (okej, jag är bortskämd med skolan och får sova varje morgon, hehe) men det är inte bara det.. utan alla uppgifter vi ska göra.. Pratade med våran handledare idag och vi har planerat upp dagar då vi ska göra dom så det känns bra i alla fall.. Två av uppgifter blir gjorda redan den här veckan så..
Jag säger vi och våran bara för att jag och en som heter frida som går i min klass är på samma ställe och samma avdelning och har alltså samma handledare :)

Nej nu ska jag duscha... så jag får äta mat nån gång.. är grymt hungrig..

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0