Veckans träning (v.35+36)

v.35

Måndag: 60min powerwalk + 100 situps.
               2km simning

Tisdag: 60min powerwalk + 100 situps

Onsdag: -

Torsdag: Gym (cross 25min, mage, ben, arm) 90min

Fredag: Gym (cross 10min, arm) 45 min. 
              Medelpass 60min

Lördag: Powerwalk 60min + 100 situps+ 50 armhävningar

Söndag: Powerwalk 60min + 100 situps
              Gym (cykel 15min, cross 5 min, arm, ben, mage) 75min

v.36

Måndag: Medelpass 60min

Tisdag: Gym (cross 10min, ben, arm, mage) 65min
             Spinningpass 60min

Onsdag: Powerwalk 60min + 100 situps

Torsdag: Spinningpass 60min

Fredag: Corepass 60min
              Aerobicpass 60min

Lördag: Spinningpass 60min

Söndag: vilodag


Såhär har min två första träningsveckor sett ut... Träningskortet köptes alltså torsdag v.35 så därför är det inga pass gjorda före det..
I det stora hela är jag nöjd... och det är såhär (som i v.36) jag vill att mina närmaste veckor ska se ut...
Jag har märkt tyvärr att det kommer rubbas lite under praktiken (v.39-41), men jag ska försöka få in så mycket träning som det går de veckorna också..
Jag skriver upp det såhär endast för att jag själv ska ha koll på min träning, så jag får den att ligga på en jämn nivå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0