Tvätt och bilkörning...

Kom precis hem nu efter lite övningskörning här i stan med lillebror.. Mamma min var självklart också med, men eftersom hennes lokalsinne inte är det bästa så fick jag följa med som kartläsare :P Körde runt lite överallt och inne i stan, öva högerregel, start i backe, väjningsplikt, rödlysen, byta fil och sådär.. Måste säga att jag är riktigt stolt över min lillebror, riktigt duktig är han redan :) Lite hög fart fram till rödlysen och vid svängar ibland, men övning ger färdighet.. Han får helt klart godkänt :)
Innan körningen har jag hunnit med att tvätta också, var inte sådär jätte mycket tvätt, men behövde tvätta lite träningskläder och underkläder...

Nu blir det till att läsa lite kurslitteratur och sen stryka innan Tommy kommer.. Då blir de till att laga lite mat, vad vi nu ska äta.. blir kanske nått med kyckling eller kött.. Vet inte om vi skulle åka och handla lite också (?).. får se..

Nu: Tvåspråkighet hos barn i Sverige (har 3 kapitel kvar)...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ytterligare ett bevis på att grönt te är bra:

http://lailaaziz.blogg.se/2009/september/drick-tips.html

2009-09-06 @ 22:20:44
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0