Tvådelad människa...

Jag har kommit fram till att jag är en tvådelad människa... Jag gillar inte alls att gå upp på morgonen, utan vill helst sova tills jag själv känner att nu är det dags att gå upp.. samtidigt tycker jag om de tidiga dagarna i skolan    (9-12).. för då kommer man hem i tid och har hela dagen kvar framför sig att göra nått.. Men det kräver att jag måste gå upp på morgonen... lite knepigt det där :)
Men men... måndag idag, ny vecka, nya tag :) och jag gillar det :) Jag hoppas den här veckan blir lika bra som den förra med träning och sånt.. ska göra ett försök i alla fall..
Nu blir det som sagt skola snart, först föreläsning 9:15-12 och sen ska vi träffas i studiegruppen efter vi ätit och göra en uppgift.. kanske klara runt 15.. Då blir det hem och vänta i ett medelpass som börjar kl 17 på fjärran (ett mycket bra pass för dom som har funderingar på att börja träna:) )
Måste hinna läsa lite kurslitteratur där i mellan också...
Få se hur min planering går ihop :)

Nu ska jag äta upp frukosten och sen cykla till skolan... Appropå cyklar, fick en lapp i brevlådan nu på morgonen att gavlegårdarna ska börja rensa bort cyklar ur cykelställen.. Dom har satt en gul lapp på alla cyklar och tar man inte bort den gula lappen från sin cykel inom 4 veckor så ryker cyklen härifrån.. MYCKET bra anser jag, då cykelstället här nere är proppat med cyklar och cyklar som aldrig rörs sig därifrån nån gång.. som alltså bara står där och tar upp plats för andra.. så mycket bra ide där gavlegårdarna :)
Jaja, ville bara säga de :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0