Torsdag

Då var det snart helg igen då... tycker den här veckan har gått så fort.. Och eftersom den här veckan snart har gått så har jag klarat av 2 veckor med min mat och träning :) fast okej, det är bara torsdag än.. har helgen kvar också.. dom som nästan är jobbigast för maten skull.. men men, det finns ju nutrilett bar om det blir alldeles för jäkligt, hehe..
Veckan som varit har gått bra i alla fall.. I måndags var det medelpass och i tisdags skulle jag på ett spinningpass halv 12, men ledaren för det passet kom inte så då gick jag in på gymmet och körde lite cross, ben, arm och mage.. blev sammanlagt 75min där ungefär... Men när jag kom hem kände jag att jag var inte riktigt nöjd med det, eftersom jag var inställd på att köra ett spinningpass den dagen.. Så även fast det kändes rätt bra i benen efter gymmet åkte jag ner dit igen och körde ett spinningpass kl 16.. Och vilken känsla efteråt! jag har aldrig varit så nöjd med mig själv nån gång och även fast jag hade varit på gymmet nån timme tidigare kändes benen jätte pigga och när passet var slut skulle jag kunna ha hållt på längre.. Det var sån härlig känsla! plus att det var ett jätte roligt pass också.. Gillade ledaren till passet, glad och med humor =)
Igår fick det bli en liten vilodag så tog en promenad (med promenad menas rask promenad alltså) och sen 100 situps.. Var rätt bra för mina ben den dagen kände jag..
Idag skulle jag ha tagit en morgonpromenad, men blev mer sugen på att åka till högskolan och vara med i en psykologiska undersökning som jag hade läst om dagen innan.. Så tommy skjutsade mig dit innan han åkte till arboga.. Väl där fick jag en tid för undersökningen kl 13, så gick in och satt mig och läste ett tag i biblioteket först..
Men undersökningen var rätt rolig faktiskt.. Handlade om matematik.. Man satt framför en bärbar dator med hörlurar på sig.. På skärmen dök det upp olika siffror som man skulle plussa ihop med varandra och få till ett tal som man skrev upp efter varje omgång, samtidigt som det ibland dök upp ljud i hörlurarna.. Var rätt svårt ibland att plussa ihop siffror i huvudet samtidigt som man hör massa ljud i öronen.. Men jag gjorde det bästa jag kunde och tyckte jag var rätt duktig faktiskt :) Anledningen till att jag egentligen ville vara med på den här undersökningen var ju självfallet biobiljetten man fick för det :P Så nu har jag två gratis biobiljetter, så nu kan jag bjuda med mig nån (har faktiskt redan valt Tommy, hehe)... Känns lite dumt när man frågar nån om dom vill gå på bio med mig bara för att jag har en gratis biobiljett, som snart datumet går ut på, fast dom får betala, hehe.. Så nästa helg blir det bio för mig och Tommy har jag bestämt :)
Efter undersökningen gick jag ner på stan och gick och letade efter en bikini åt Tova.. och det är en sak jag inte förstår.. varför tar alla affärer bort badkläder för barn när sommaren är slut?? Man kan väl även bada på vintern, på badhus eller om man åker utomlands.. men jag tror inte affärerna förstår det eller tänker så långt.. I alla fall fick jag tag på en bikini åt henne på Kappahl som fick duga.. 49kr kosta den (rea såklart) och var en storlek större än vad hon egentligen har just nu.. Men förhoppningsvis kan hon ha den i alla fall..
Tova är alltså hos Tommy den här helgen och på lördag ska hon och jag åka och bada på fjärran :) En Josefine och Tova dag.. (tommy tål inte klor, så kan därför inte vara med).. men det ska bli trevligt :)

Ska träna nu snart, spinningpass halv 6.. med samma ledare som förra gången =) Sen ska jag göra avokado soppa med kantareller =) nått recept jag hittat på i en tidning.. hoppas det är gott..
Blir spinningpass imorn också och på lördag innan badet blir det antingen ett spinningpass (igen) eller ett medelpass, har inte bestämt mig än.. men nånting blir det :)

Nej nu blev det långt skrivet med bara massa babbel.. :P

Kram!

Kommentarer
Postat av: carro

asså vilodag menas ju liksom vildodag, inte att man går rask promenad och 100 situps..haha

2009-09-03 @ 22:33:49
URL: http://carolineohlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0