Torsdag...

Snart helg igen, mycket trevligt :)
Igår var jag som sagt ut till Hedesunda och klippte mig (ser nästan ut som förr, men med MYCKET kortare lugg, så skönt) och sen färgade mamma håret på mig så nu har jag mörk igen.. Känner att jag trivs mycket bättre i de mörka än den tråkiga färgen som blev när jag fick för mig att bli blond igen.. Höst=mörker och då känns de bra med mörkt hår också :) Funderar på om jag ska lägga ut nå kort på mig, men få se om jag orkar.. kommer ikväll i så fall..
Idag blir det skola 9-12 (föreläsning) och sen träffa studiegruppen efter det.. tror inte vi blir så jätte långvarig faktiskt.. Sen ska jag nog ner på stan en sväng...
Sen blir det spinning halv 6... och innan där ska jag ha hunnit strykit, städat (? om jag inte gör det imorn) och helst förberett maten så jag bara kan värma den när jag kommer hem.. Blir lax idag :)
Nu ska jag göra mig klar här och cykla till skolan... Hörs nog senare=)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0