Rumor has it...

Ja, den filmen blev det nu ikväll.. med Jennifer Aniston och Kevin Costner.. och jag skulle kunna betala dyrt för att få Jennifers hår! Hur fint är inte det och i den här filmen.. färgen, längden.. ja allt..
Filmen var rätt okej... inte i topp klass, men helt okej att bara slapp kolla på =)



Dagen idag har annars varit bara bra... Spinningpasset imorse var segt, inte segt i upplägget utan passet var bra men jag kände mig alldeles för seg.. Kom aldrig riktigt igång och benen ville inte samarbeta med mig.. Jag kanske inte är gjorde för att köra pass så pass tidigt.. hehe.. eller så var benen inte riktigt pigga från dubbelpasset.. men men jag klara mig igenom det i alla fall :)
Åt lite lunch när jag kom hem och sen skjutsa Tommy mig och Tova till fjärran, där vi bada i några timmar... Hade det riktigt roligt :) allt gick bra från början till slut... Sen åkte vi hem till mig och åt tacos innan dom åkte "hem till sig"..
Sen nu på kvällen har jag suttit och kollat runt lite på datorn, fixat ihop min tavla (fattas bara två kort), faktiskt pluggat lite (duktiga jag, hehe) och sen blev det film... Blev lite för många nötter till filmen, är lätt illamående nu :S
Men har varit en bra dag helt enkelt! =)

Imorn har jag faktiskt planerat en vilodag från träningen, tror det behövs... Ska tvätta 10-13 och sen vara vägvisare när lillebror ska övningsköra här i stan, ska bli roligt =)
Sen antar jag att jag måste plugga lite till och sen på kvällen kommer tommy...
Så får se om det dags schemat imorn går ihop =)

Nu ska jag sova.. så godnatt! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0