Ny vecka - nya tag!

Då var det måndag då... en ny vecka att se fram emot :) hmmm.. jag hoppas den här veckan kommer gå fort i alla fall, för helgen ser jag fram emot nå enormt mycket :)
Men den är måndag och jag känner mig frisk och kry igen! lite snorig bara, men sånt kan man ju vara hur länge som helst såhär på hösten.. men känner mig inte hängig och dunkande huvudvärk längre.. och det betyder att jag äntligen kan börja träna igen :) Så idag blir det först skola 13-16 och sen direkt efter 16:30 ett aerobic pass.. hoppas det är lika roligt som förra gången :) bara hoppas vi får sluta lite tidigare än 16 bara, för annars blir det stressigt.. har bokat passet och då måste man ju vara där minst 11min före.. annars blir det straff :P
Nu ska jag äta upp frukosten och göra mig klar.. och cykla om nån timme :)

Ha en bra dag allihopa! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0