Noll motivation blev bra till slut =)

Då var det kväll igen (har lagt märke till att jag alltid börjar med DÅ)...
Var i skolan idag 9-13 typ och sen gick jag ner på stan och köpte en sak och sen hem.. Blev till att plocka undan lite saker, prata med Sandra om lördag (hoppas, hoppas:) ), förberedde mat och gjorde reflektions uppgift 2...
Efter att ha gjort allt det här hade jag noll motivation till att åka iväg på ett spinningpass.. kände att jag helst bara skulle vilja slappa i soffan... MEN.. det gjorde jag inte.. Satt på lite pepp musik medan jag bytte om och åkte iväg.. och så fort jag satt på cykeln kom en sån enorm energi ur mig så körde på tyngre än vad jag gjort tidigare till och med.. riktigt skönt :) Satt en ung tjej på cykeln bredvid mig och jag bestämde mig för att köra ikapp med henne, hålla samma takt.. Var roligt och väldigt peppande :)

Var till konsum när jag kom hem och köpte vindruvor.. Sen blev det dusch och har nyss ätit lax med cous cous och rivna morötter..
Nu blir det Idol om en halvtimme och sen lyxfällan =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0