Lördag...

Då har snart en vecka till gått... en vecka som mest har bestått av praktik...
Vet att jag varit dålig på att uppdatera här, men har varit helt slut på kvällarna så har inte riktigt orkat..
I onsdags efter praktiken var jag ut till Hedesunda en sväng och firade Torsten som fyllde år :) Fick även träffa min Maria, lika roligt som alltid.. har bestämt nu att åka ner till henne nån helg här framöver och det ska hända!
I fredags hade vi vfu träff på högskolan, men blev inge vettigare av det precis, men fick ju sluta 3 timmar tidigare i alla fall eftersom jag egentligen hade haft stängning på praktiken, så ska väl inte klaga ;)

Hunnit med att träna mycket i veckan även fast jag har praktik, så det är jag nöjd med... Veckans träning kommer upp imorn..
Igår var jag och Tommy på bio, såg flickan som lekte med elden och fick sitta i salong 1, de ni ;) Filmen var bra, lika bra som förra filmen tyckte jag.. kan hända att det hände lite mer i första filmen än i den här, men filmerna är överlag jättebra :)
Har sett dom två nya Johan Falk filmerna också under veckan och dom är också väldigt väldigt bra... Och ännu lever frank wagner, hehe ;) får väl se hur det blir i nästa film.. hehe...

Har nyss laddat upp lite bilder från förra helgen också, som förövrigt var jätte trevlig och rolig.. Så kul att träffa mina flickor där borta igen :) blev en rätt billig kväll också.. gratis mat, gratis inträde och gratis skjuts hem.. hehe.. säger man inte nej till :)

Nu ska jag ta och gå igenom lite bloggar som jag missat under veckan, hehe.. Är barcelona på tv just nu... och brynäs förlorade idag, suck.. men men..

Hoppas ni har en bra kväll!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0