Helg...

Ja då var de helg då :) fast det känns inte riktigt som helg faktiskt.. kanske är för att man inte har nått speciellt planerat nån av kvällarna, typ fest eller så..
Blir träning för min del ikväll istället :) eller ikväll och ikväll.. Har bokat in mig på aerobic kl 17 och funderar på om jag ska köra core före kl 16.. men kommer ju inte kunna vara med på hela den eftersom jag måste dra in mig 11 minuter före aerobicen börjar.. Så får se hur jag gör, kanske åker dit till coren och går 40-45min på den och sen drar in mig på aerobicen och går på den :)
Sen när jag kommer hem igen blir det lax med cous cous och grönsallad :) Har faktiskt förberett maten redan nu så det bara är att värma när jag kommer hem.. Känner att jag inte riktigt kommer orka ställa mig och laga lax och cous cous vid halv 7.. Så skönt att bara kunna värma :)
Sen kanske det blir nån film eller om det är nått roligt på tvn, har inte kollat än...

Men vi kanske hörs senare! ska dricka upp mitt grön te nu :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var bra tips det där, men som du sa om att det är svårare när man bor hemma, det stämmer helt..Känns ju dumt att säga till mamma att laga två olika middagar, för Jonas går ju nog inte med på förändring. Men det får blir mer grönsaker och vatten, och ta fil på morgon..Men är grönt te gott?:P

2009-09-04 @ 16:20:10
URL: http://carolineohlander.blogg.se/
Postat av: Emelie

För grönt te ökar förbränningen ;)



Det finns ju en massa goda smaksatta gröna téer!

2009-09-05 @ 15:26:00
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0