Glädjedödare nummer 1... suck...

Jag har kommit igång med träningen, allt känns jättebra och jätte roligt... men får det hålla sig så?
Nej... precis när allt det där ligger på topp kommer bomben... FÖRSKYLNING... och inte en liten förskylning, utan en mega förskylning... VARFÖR?? jag vill träna... jag vill gå på spinning idag och aerobicen imorn... suck...
kan ju hoppas litegrann att det är bättre imorn... Idag blir det ingen träning, nej stopp.. är huvut dumt får kroppen lida... skulle inte ens ha varit där igår...
Jag kan riktigt se hur snorgubbarna ler lömskt åt en.. "haha, nu förstörde vi för dig din j*vel"... vad har jag gjort dom?? åhh vad less jag blir...
Jag vill bara berätta hur jäkla synd det är om mig nu alltså... :P (självklart kommer jag bli frisk nån gång igen och kan sätta fart igen, men nu känns det som en evighet, nästintill aldrig, så det ÄR synd om mig, hehe)
Bara det inte är svinis som har fått tag i mig... men än står jag på benen :)

Nu blir det skola 9-16 (smitta ner lite andra, mohahahah) OBS! ett skämt för er som inte förstod de :P
Sen blir det bara vila och ta det lugnt..

Kram!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Krya på dig :)

2009-09-10 @ 09:52:02
URL: http://jesssicalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0