Fredag

Då var det helg igen då... och den här helgen blir väldigt lugn.. jag måste bli frisk igen...
Om 25min hade jag önskat att jag stod redo för ett aerobic pass :( men tyvärr blir det inge sånt idag... huvudet vill, men kroppen säger ifrån... och ibland måste man använda förnuftet framför viljan..
Ju mer jag vilar desto fortare kan jag börja träna igen :) förhoppningsvis på måndag..
Fick hem två nya träningslinnen idag som jag beställt, både var bra så det vart jag nöjd över :)
Jag och Tommy håller på att laga mat nu... blir klyftpotatis och stekt kött med grönsallad till, ska bli gott :)
Efter maten ska vi på bio... Ska se beck.. Har hört delade meningar om den, vissa tycker den är jättebra, andra bra och vissa dålig.. Så jag tänkte bilda min egna uppfattning idag :)
Ska bli mysigt att gå på bio, var väldigt länge sen vi gjorde de... Och jag ska faktiskt äta popcorn för det är ett måste på bio :)



Har varit "ledig" hela dagen idag.. var riktigt skönt att få sova imorse, sov ända till 11 och det är inte vanligt när det gäller mig så jag märker att det är nått som inte stämmer i kroppen :S
Igår kväll kolla vi på baksmällan (the hangover).. trodde den skulle vara bättre än vad den var... men tommy skratta så han grät ibland, men jag tror helt enkelt att det är ren killhumor.. Men lite rolig var den vissa stunder :)



Hmm.. ja det var väl det för nu...
Ha en bra kväll allihopa! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0