Fredag kväll...

Fredag kväll och det betyder att imorn får jag sätta klockan för att hinna med tåget som går 10:30 till Uppsala och det ska bli så trevligt och kul :) Äntligen få träffa mina flickor där borta.. och sen får vi se hur kvällen slutar:) har nyss packat och fixat lite musik (utifall att;) )...
Annars idag har jag hunnit med att strykit tvätten, städat (dammat och dammsugit), varit på willys, lagat taco lunch tillsammans med Tommy och Tova och sedan ätit taco lunchen och sen umgåtts med dom innan det var dags för aerobic kl17.. Aerobicen var lika rolig som alltid, nästa vecka skulle de bli ny musik på den, bara hoppas jag kan gå på nått av passen.. VFUn börjar ju nästa vecka och då blir det svårare att hinna med träning, men jag ska träna så mycket som det går absolut :)
Sen kom jag hem från träningen, pratade med Sandra i telefon, duschade och lagade sen lite mat (spaghetti och tonfisksås, lite gott)..
Har kollat på Idol och nu strö tittar jag på kändisdjungeln, har aldrig sett de förut.. Kl 22 blir det en underbar film vid namn Dirty dancing:) den går på tv idag.. troligtvis för patrik swayes (stavning?) bortgång här i veckan..
Men jag älskar den filmen och önskar varje gång jag ser den att jag också kunde dansa :)

Ja, så har min dag sett ut.. Tråkig läsning kanske, men har inge annat direkt att skriva just nu...
Hoppas ni andra har en bra kväll :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0