Fantasisaga - check!

Då var den redovisningen gjord och klar, som jag varit nervös och stressad och oroade över.. och jag vill väl inte påstå att det gick jättebra.. nerverna tog övertag och orden bara rasade ut ur munnen i en rask takt.. hehe.. så min saga var väl berättad på 2-3minuter.. men men... nu är det gjort i alla fall och det är så skönt :) finns ju vissa som har sitt kvar imorn ;) hehe nejdå, det kommer gå bra för er också...
Efter skolan skjutsa Tommy mig till mitt hemliga bibliotek (bara för att böckerna inte ska reserveras för mig, hehe) och lämna tillbaka två böcker jag inte behövde och ordnade sig jag kunde låna om en av dom en tredje gång.. Så det var bra.. Trodde jag skulle bli tvungen att köpa den eftersom den behövs under VFU:n, men nu när jag fick låna om den igen så har jag den ända till efter VFU:n.. mycket bra! :)
Har alldeles nyss varit duktig att skriva rent vår gruppfråga 2 också.. Så nu har dom andra i gruppen fått det också.. Effektiv ja :)
Nu ska jag snart börja byta om och cykla iväg till F&S och träna... blir ett spinningpass idag så mina knän får vila lite.. Får så ont i ett knä (som jag haft problem med förr) när jag tränar aerobic eller nå gympa pass, men av nån konstig anledning inte när jag kör spinning.. Väldigt irriterande är det... Funderar på om jag kanske ska köpa sånt där bandage (ser i alla fall ut som ett sånt, hehe) som man sätter på knät när man tränar som ska minska trycket mot knän när man hoppar och dunsar.. Kolla upp priser på sånt i alla fall... Är kanske värt det..

När jag kommer hem blir det att duscha och laga lite mat.. Sen Idol kl20.. Dom sänder ju ifrån Gävle idag och då är det ju ett måste att se :) Se om man känner igen nån, skulle vara kul om det kom med nån som man känner igen i år också.. som man kan hålla och hoppas på :)
Efter idol blir det förhoppningsvis att kolla på nyaste Wallander filmen.. cellisten tror jag den hette(?).. Alltid lika roligt när det dyker upp nya såna..

Nu ska jag ta och byta om, spinningen börjar 16 i och för sig och jag är förbokad men jag brukar ALLTID få stressa ändå.. konstigt det där, hehe :)

Kram!

Ska bli så kul att äntligen få träffa er på lördag tjejer, saknar er!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0