Det bästa med träningen måste vara känslan efteråt, underbart! :)

Blev dubbelpass idag... Först core 60min och sen direkt 60min aerobic.. Fixade så jag stämpla in mig på aerobicen samtidigt som coren, duktig jag ;) Coren var väl inte direkt nånting för mig kanske, allt gick så sakta på nå vis.. hehe.. jag vill ha puls och svett! :) Men det vägde upp sen på aerobicen... fruktansvärt kul måste jag säga, ska jag verkligen gå på fler gånger.. svetten bara rann, det gillar vi :) Och när det hade gått en timme hade jag lugnt kunnat fortsatt längre, så roligt var det :) Synd på tiden bara, att det är bara på fredagar kl 17... ofta gör man ju nått annat på fredagar och sådär.. vore bättre om det hade varit en vardag, men men.. De fredagar som man inte gör nått kommer jag verkligen gå på det..
Imorn är det på´t igen bara.. 10:00 är jag inbokad på ett spinningpass :) så blir ett pass innan jag och Tova åker och badar..

Värmde laxen med cous cous när jag kom hem och hade duschat... gott gott..
Nu blir det kanske en film, såg att det var bara skit på tvn så... har faktiskt köpt lite nötter idag som jag ska smaska på till filmen =)
Hoppas ni har en bra kväll allihopa! =) (Tänker speciellt på dig Emelie, hoppas du har grymt kul! och att du tog modet till dig till insane;) )

Kram!


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, det blev ingen Insane för mig, vågade inte ^^ men Jonas (lillebror) och Carro åkte :O jag och Fia blev typ illamående bara av att kolla, hehe ^^



Duktiga du med din träning! :)

2009-09-05 @ 15:23:04
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0