Veckans träning (v.43)

Ser att jag helt glömt bort att skrivit veckans träning på ett tag.. Tur att jag har det uppskrivet i alla fall...

Måndag: Aerobic 60min
Tisdag: Spinning 60min
Onsdag: - (enorm huvudvärk)
Torsdag: Spinning 60min
Fredag: Aerobic 60min
Lördag: Gym 80 min (cross 10min, arm+mage+rygg och lite ben 70min)
Söndag: vila (Kalas)

Jag är nöjd med förra veckans träning... I lördags var det mitt första delmål också, så då var det vägning och mätning... och jag måste erkänna att jag blev lite förvånad, men väldigt glad :) hade kanske kunnat varit lite mer på vissa ställen, men men.. jag är nöjd, har bara gått 2månader än ;)
Nästa mål är 24dec, julafton :) Hoppas man blir nöjd då också eftersom man sen ska trycka i sig massa mat och julgodis och grejer...

Märker att jag inte skrivit blogg överhuvudtaget på länge och det är för att det är sååå mycket just nu med skolan.. inte bara en uppgift, samtidigt som det känns som jag inte kommer nån vart alls med nånting.. suck..
Men ikväll blir det plugga HELA kvällen...
Nu ska jag till skolan och börja planera för Rödluvan och vargen, som vi ska göra på fredag min dramagrupp.. hehe.. åhhhh vad jag älskar sånt *ironi ironi ironi* för er som inte förstod... men ni som känner mig vet :P

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0