Tidsoptimist... ja kanske :)

Var i skolan idag från 9- ungefär 16... Blev helt klar med våran planering av Rödluvan och vargen, känns bra :) Ska åka dit lite tidigare på fredag och öva, så det funkar bra :)
Sen hade jag som mål att hinna träna kl5, komma hem, duscha, laga mat, äta, tvätta kl7 till 22 och samtidigt plugga och hinna bli klar med observationen och halva pm:et... MEN... som ni säkert förstår gick inte detta ihop..
Jag kom hem, sorterade tvätten, åkte och tränade 5-6, kom hem, duschade och lagade stuvade makaroner med falukorv (som för övrigt blev väldigt gott, stolt över mig själv), gick ner till tvättstugan kl7 och la i maskinerna.. Sen har jag blivit avbruten av olika moment mellan vänderna till tvättstugan.. men observationsuppgiften blev alldeles nyss helt klar och det känner jag mig väldigt nöjd med :)

Är "ledig" nu onsdag och torsdag så då har jag tid att börja med pm:et... Imorn har jag satt upp som plan att bli klar med minst halva pm:et (helst mer)..
Jag ska även gymma imorn och gå på systemet... men annars har jag inget annat planerat så då borde jag hinna halva det..
På kvällen vid 10 kommer syster hit och ska sova här... (käre gode gud, gör så att hon inte snarkar lika mycket som förra gången, hehehe)... för på torsdagen ska jag, syster och Tova åka till Parkbadet, ska bli roligt :)
Syster blir kvar till fredagen.. blir träningen där på kvällen..
Sen på fredagen har jag planerat att ha så grymt jäkla kul!! :) och det hoppas jag ni också har bestämt syster och Malin (lillebrors flickvän)..

Men men, nu ska jag titta igenom lite bloggar tror jag.. sen gå och sova..
Är ensam nu här... Tommy hämtade Tova några dagar tidigare den här veckan eftersom det är höstlov..

Godnatt sen allihopa!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0