Parkbadet...

Idag var jag, caroline och tova på parkbadet.. Var roligt :) Men vad trött man blir efteråt.. de spelar ingen roll vilken ålder man är, man blir lika trött nuförtiden när man är på badhus en heldag som man blev när man var liten.. Men vi åkte i strömmen, hoppade i vågorna och hade roligt :)
När vi kom hem igen gick luften ur mig totalt, ALLT kändes tråkigt och otroligt jobbigt.. var som ett depressions anfall bara flög över mig... och jag var inte ensam om det, hehe.. konstigt det där..
Hade ingen lust alls att åka och träna halv 6, men jag tog mig iväg.. var ju spinning med min favorit ledare, så grymt bra musik att tiden bara flyger iväg.. när passet är slut hade man kunnat hållt på mycket längre.. Så roligt är det :)
Men efter träningen kom energin tillbaka.. Värmde stuvade makaroner och falukorv resterna, men det var nästan äckligt... inte ett dugg gott att värma stuvade makaroner, blev bara som en stor makaroner klump.. nej usch, blev lite lätt illamående av det.. så skippade de...
Har även hunnit strykit och nu sitter jag och tittar på sos gute :) och efter det blir det lyxfällan...

Imorn är det dags för drama redovisningen, men jag är konstigt nog inte ett dugg nervös.. inte just nu i alla fall, men det kommer kanske.. hehe..
men jag tror nog att det kommer gå bra..

Nu börjar sos gute igen!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0