Måndag

Då var det en ny vecka igen då och den här veckan börjar skola igen... Har ju två dagar att ta igen på praktiken och det ska jag göra nu på onsdag och nästa onsdag och jag ska få vara på småbarn dom dagarna oxå :)
Idag börjar jag kl13, därför jag sitter här nu i lugn och ro.. skönt att få sova en extra dag, men segt att bara sitta och vänta.. Så idag blir det skola 13-16 (förhoppningsvis lite tidigare) och sen halv 5 ska jag ÄNTLIGEN träna igen :) Har inte tränat på över en vecka nu och känner hur hela jag har växt (hmm) och nu har jag bara snorigheten kvar så nu tänker jag inte vila nå längre.. Nu jäklar ska det köras igång igen :)
Jag vet att jag inte kommer nå mitt mål tills den 24okt, men men.. bara att kämpa vidare tills 24dec, kanske man ha nått en ännu högre mål då :)

I helgen har jag bara tagit det lugnt, som var planerat... I fredags hade jag praktik till 16 (eller 15, fick sluta tidigare) och sen kom syster hit vid 5.. Vid lagade tacos och kollade senare på Idol med grönsaksstavar och dipp :) Tommy var också med och till han fanns det även chips, hehe.. Hon sov över här...
Lördagen vaknade vi, åt frukost, gjorde oss klara och sen gick vi och kollade på Höstmarknaden, var väl inget speciellt sådär.. köpte naturgodis.. Gick sen och hälsade på bror en sväng och sen gick på till Mocca (det nya fiket på söder) och fikade :) En trevlig och mysig dag :)
Vid 5 tiden åkte hon och då gjorde jag och Tommy mat och kollade sen på senaste Wallander filmen, prästen.. riktigt dålig..
Söndagen kom syster hit igen och så gick vi ner på stan och jag köpte näsdroppar (mycket viktigt!) och sen hem igen och gjorde oss klar och sen bara satt och vänta till mamma skulle komma och hämta oss för att åka till arlanda... Hon ville ha sällskap dit så både jag och caroline följde med och jag ska erkänna att det var första gången jag var på arlanda.. Nej precis, jag har aldrig varit på arlanda för jag har aldrig varit utomlands eller flygit nånstans nån gång i mitt liv och aldrig varit där och hämtat nån heller.. Det är sanning, låter lite tragiskt kanske, men så är det :) Men nån gång i mitt liv kan man ju hoppas att jag kommer göra det, hehe...
I alla fall, varför åkte vi dit då? Jo, för att hämta Jonas (lillebror) och hans kompis som varit i Serbien en vecka.. Jonas kompis har sina gudföräldrar där så dom har fått bott hos dom.. Dom åkte dit genom sitt projektarbete alltså, fotograferat... och jag tror dom ska göra nått arbete där dom ska skildra Serbien då och nu i bilder :) Lät som dom haft det riktigt bra och roligt...
När jag kom hem blev det mat, ensam mamma söker och sen the ring (japanska versionen)...

Så har min helg sett ut, hehe :)
Skrev ingen veckans träning igår, eftersom jag inte tränat en enda dag förra veckan.. Blir nästa söndag istället :)
Nu i veckan är det skola idag, tisdag och torsdag och praktik på onsdag... Onsdag ska jag även på kalas på kvällen och de andra kvällarna blir det träning...
På lördag är det klassfest också, ska bli riktigt kul :) Hoppas många kommer...
Men men, det är ett tag dit...
Nu ska jag göra mig klar och äta nånting...

Ha en bra dag!

Kram!


Suddig bild från myskväll i fredags :)


Har inte visat nya sängstommen tror jag, såhär ser det ut i alla fall :) suddig bild också...
Vitt överkast på med ljus, riktigt mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0