Lördag och nu taggar vi! :)

Klassfest ikväll, ska bli såå kul :) Så nu taggar vi allihopa som ska dit!! :) Jag ska börja med att tagga genom att gå på ett danspass nu kl halv 12... Friskis firar 25år i år och ikväll ska dom ha en fest på gasklockarna för alla som jobbar på friskis och medlemmar, 350pers tror jag det skulle komma dit.. Så då idag har dom bytt ut ett medelpass mot ett danspass och det låter väldigt roligt, så det ska jag gå på snart :) Hoppas det är lika kul som det låter... Bra med lite träning också innan man ska vara onyttig ikväll, hehe..
Jag är såå sugen på att köpa en vågtång... passar jättebra till både kort och långt hår och håret blir så grymt fint på dom som har långt och jag själv som har kort får upp volymen på håret och får det att stanna där... Men min ekonomi just nu säger att jag inte får köpa nån sån :( Nån som har en som jag kan låna bara idag?? Hör av er snälla..

Igår kväll hade jag och syster myskväll... gottade med massa saker, kollade på Idol (tror halva sverige blev lycklig igår faktiskt, men själv tycker jag att nån annan skulle åkt ur.. jag har svårt för en viss person, hehe) och sen efter Idol kollade vi på Johan Glans film "World tour of Skåne"... Har sett den förr, men den är så grymt rolig.. Så ni som inte sett den, se den... Man inte bara små skrattar lite utan man gap skrattar verkligen.. det är liksom inget hehe utan hahahahaha.. Så då förstår ni :) I alla fall jag och syster skrattar så åt den... och tommy med vet jag :)

Just nu ligger syster och sover och jag laddar för danspasset :) Hon ville gärna följa med, men eftersom hon har ont i halsen så är det ingen bra idé...
Skulle vilja sola idag också... Efter min brors konstaderande för en vecka sen... "Vad blek du ser ut Josefine, är du sjuk?".. Tack Fredrik :) Så känner jag att nu är det dags att börja sola också då, hehehe.. Fast kanske kan skylla på att jag hade varit dålig någon dag innan :P
Men tror inte det blir nån solning, kanske dumt att chansa också så man inte ser ut som en kräfta ikväll... jag har lätt för att bli en kräfta när man inte solat på länge.. Plus att jag inte vill gå och sola själv här i stan, hehe.. ja jag vet att jag är en tönt, men jag har gärna nån med mig i alla fall och tror inte syster vill... ?

Nej nu blir det bara massa svammel... ha en bra lördag! :)

Kram!




Det är alltså en sån jag vill ha och gärna låna av nån idag om nån har???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0