Kväller...

Då var fredag kvällen slut då... Fick hamburgare när man kom hem till Hedesunda, mums :) Sen blev det dusch och Idol.. Måste erkänna att jag tycker Jon var värd en plats mer än två stycken andra.. men men.. så är de :) Idol nörd- ja jag vet :)
Annars har inte kvällen bjudit på nå annat, men ganska skönt ändå.. känt mig lite seg av trötthet plus att halsen har börjat svida/värka lite.. suck.. inge kul..
Imorn blir det upp rätt tidigt igen, men det är helt mitt egna val imorn.. Ska till södertälje till min faster som sagt, har man inte varit där på 7-8 år (som jag räknat ut) så säger samvetet att det är dags =) Skulle åka 9 imorn bitti hörde jag talas om.. men det är väl rätt lugnt ändå.. MEN.. på söndag morgon ska jag SOVA.. gud så jag ska sova, ska sova så länge som jag aldrig har sovit.. (hmm, okej.. halv 11 i alla fall, hehe)..
Nu ska jag också SOVA, så jag får SOVA ganska många timmar innan jag ska gå upp vid 8... Så GODNATT!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0