Klassfesten och veckans träning!

Klassfesten igår var riktigt rolig och trevlig :) var hemma hos caroline först och gjorde lite lekar och spela spel.. och sen blev det slicken.. En riktigt lyckad kväll :)
Idag är jag trött o huvudet värker... och ingen tycker synd om mig! hehe.. mår kanske som man förtjänar...
Blir bara lugnt idag... var ju så smart att jag boka in en tvättid idag förut och det är väl inte direkt det som lockar mest just idag, men men...
Blir att åka och handla lite sen när tommy kommer.. Sen laga mat, titta på film.. myskväll helt enkelt :)

Träning har sett ut som sådan den här veckan...

Måndag: Aerobic 60min

Tisdag: Spinning 60min

Onsdag: - (var på kalas)

Torsdag: Spinning 60min

Fredag: Aerobic 60min

Lördag: Danspass 60min

Söndag: - (bakis dag)

Om en vecka är det första mål ettappen.. vet att jag tyvärr inte riktigt nått målet, men men.. bara att ta nya tag o fortsätta till nästa mål etapp..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0