Fredag...

Då var det äntligen fredag! :) lagom trött och seg efter att ha gått upp 5 imorse, men det gick bra och än är jag med i matchen:) Men känns tyvärr som en förskylning är på väg igen:( suck..vill inte, men antar att det är tommy som smittat mig med nått.. eftersom han låg med nästan 40graders feber igår.. Han trodde hans sista tid var kommen, hehe :) men idag hade den sjunkit mycket så jag är säker på att han överlever detta :)

Sitter just nu och äter en smörgås, var ju mellanmål för en timme sen så inte konstigt att man är hungrig! :) min kropp är inställd på frukost vid 8, lunch halv 12, mellanmål halv 3 och sen middag när man kommit hem.. så är det i förskole yrket :)
Annars har jag hunnit umgås lite med Tommy och Tova.. en barbiedocks lekande tova och en trött, sovande tommy.. men det var trevligt i alla fall :) Har också hunnit packa lite som jag ska ha med mig till hedesunda sen..
Ska strax gå ner på stan och fylla på busskortet och sen ska jag möta caroline (för caroline ska följa med på aerobicen idag, äntligen!:) ) och sen ska jag på aerobic som sagt, roligt roligt :) Sen efter det blir det 6 bussen till hedesunda och få äta mammas mat när man kommer fram :)

Pinsamt idol var igår då (kollade på datorn imorse vem som hade gått vidare).. Stackars camilla, skämma ut sig sådär för hela svenska folket.. men jag förstår inte hur hon kunde höra så fel.. Karolina och Camilla låter ju inte speciellt lika.. hehe.. men men...
Nej, nu ska jag kolla runt lite och sen byta om och gå ner på stan.. äta upp mackan först ska jag göra också..

Ha en bra fredagkväll allihopa! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: dante i borås

när en kille är sjuk så är det en nära döden upplevelse det ska du fan ha klart för dig fis maja.

2009-10-05 @ 15:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0