En vecka var nu då...

Nu börjar sista veckan på praktiken och ska jag vara ärlig känns det rätt skönt.. ska bli "skönt" att få komma tillbaka till skolan.. (eller är det bara jag som föredrar att sova på morgonen?hehe).. men men..
Ska vara på småbarn den här veckan, får se hur det går =)

Annars har jag en förskylning som ligger på mina axlar.. hostar o nyser.. inge kul alls kan jag tala om.. suck.. och så har vi lång dag idag.. 8:30-18 (mördar tid) och imorn 9-17 (också mördar tid!).. men imorn efter praktiken väntar nått kul i alla fall.. Hockey! :) ska bli väldigt kul..

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost mellan nys och hot attackerna...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0