En tröttsam vecka...

Nu har det snart gått en vecka till, fredag imorgon.. härligt! Mindre härligt att man börjar 6:30 imorn och måste gå upp 5, men men.. bara att bita ihop och gå upp sista dagen på veckan, slutar ju 1 i alla fall..
Annars har veckan varit riktigt tröttsam, var länge sen jag var så trött som jag varit den här veckan.. vet inte varför..
Började i måndags när jag hade praktik 7:30-18.. Var helt död när jag kom hem.. men tisdagen slår alla rekord.. Hade praktik 7:30-13:30.. kom hem o kände hur tröttheten värkte bakom ögonen, tvingade verkligen iväg mig själv och tränade kl 4.. Sen hem och åt mat som snälla Tommy hade varit vänlig att gjort, sen dusch.. orkade inte stå och duscha så jag hällde upp ett bad, somnade nästan i badkaret.. Gick upp och tänkte att jag bara skulle vila lite med 7 och 8, tills Idol började.. Slocknade på en sekund och blir väckt kl 8 av Tommy som undrar om jag ska sova eller kolla på Idol.. Kollar på Idol 8 till 9 och går sen och borstar tänderna och bäddar ner mig.. tänkte att jag skulle ligga och slö titta på tvn fram till röstningen på Idol skulle vara.. Jaja, visst visst.. somnade på en gång.. Hade satt alarmet på 22:35 så jag inte skulle missa röstningen som börjar 22:40.. vaknade av alarmet.. kl 22:40 vaknar jag av att tommy står och ropar att röstningen börjar.. På 5 min hade jag hunnit slockna stenhårt igen..
Så slut som jag var den dagen måste varit rekord på länge...
Kände mig rätt pigg igår kväll ändå, men vem missade röstningen? Jo jag.. blev så arg på mig själv.. skulle bara vila ögonen under nyheterna och så väcker tommy mig när röstningen är klar och säger "va? har du sovit?".. Blir sur och somnade om.. hehe...
Idag har jag planerat att inte se röstningen tyvärr eftersom jag ska upp 5 imorn.. usch och fy, känns hemskt..
Men men, nog om trötthet och idol röstning :)
Måste också bara säga att jag älskar Erik i Idol.. vilken röst människan har! Jag lovar er, vinnaren i år blir han.. han är grym! :) jajaja...

Gjorde sista uppgiften på praktiken idag.. känns skönt.. Gick bra att göra ljudinspelningarna, var roligt :) lite svårare dock att transkibera det sen, svårt att höra vad dom sa ibland, men nu är det gjort :) Men tro inte nu att jag är KLAR med alla uppgifter.. nej nej.. Jag har GJORT uppgifterna, men inte SKRIVIT uppgifterna.. Men känns skönt i alla fall :)

Imorn blir det som sagt först praktik, sen umgås en stund med Tommy och Tova innan jag ska på aerobic kl 5 och sen direkt efter blir det 6 bussen till Hedesunda.. Ska sova där i helgen, ska följa med mor o far på lördag till södertälje till min faster.. var inte direkt igår man var där, kanske var 5-6 år sen.. hehe :) Kommer hem sent på lördagen så då stannar jag till söndagen och åker med Tommy hem sen när han lämnat Tova..

Men men, vilken svammel det blev nu bara.. inget intressant alls egentligen.. men skriver ju för att jag själv ska följa med i mitt liv :)
Nu börjar Idol!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0