Varning för bildbomb!

Har nu fått tag i kort från i lördags och har sorterat ut några som är godkända att visa, på ett eller annat vis :P
Får be om ursäkt för bild kvaliteten vissa gånger.. hehe men man ser ju lite vad det är i alla fall... och även röda ögon, men vet inte hur man får bort det med den här datorn..
Det var verkligen blandad ålder på folket i lördags och även olika stilar.. hehe..

          

         

Malin och Jonas var duktig på dansgolvet =)

      

Timmarna går och det märks kan man se :P usch... hehe..



Här är ett exempel på blandning av stilar =)



            

Och här är exempel på blandning i ålder =) Sååå jäkla söt.. Jag och Tyra tog oss en sväng om och Tyra rockade, sötnos :)

       




Jag och många fler hade så grymt kul den här kvällen :) Blandningen på åldrar och folk gjorde de hela så bra och roligt, från 1- 70 liksom :)  Kanske svårt att förstå för nån som aldrig varit på det, men blandning av ålder gör det jätte roligt! :) I alla fall hade jag det.. och är jag med i matchen ända fram till halv 5 och kände vid halv 5 att jag skulle kunnat varit ute ett tag till.. ja då måste jag ha kul! =)



Här är klockan vid 4 på natten.. och det passar rätt bra att vi slutar där =)  Sorry syster, hehe, men var tvungen att ta med en bad bild i alla fall :)

Sådär, då har ni fått sett lite bilder.. Nu ska jag ta och sova! berättar mer om dagen idag imorn bitti..
Godnatt!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jessica

såg ju riktigt kul ut de där :D

2009-07-01 @ 01:30:18
URL: http://jesssicalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0