Tredje dagen sol =)

Känns bara så härligt! =) Har legat två dagar i boulogern och stekt.. brände upp ryggen igår så kanske ska ta de lite försiktigt med solen idag.. Men är bra sugen att gå och lägga mig där igen snart =) Men jag har plugg och göra också så kanske ska ta och göra lite sånt idag istället.. har suttit ett tag nu i och för sig.. Får se hur det blir =)
Ska ringa och kolla hur det går för T snart och se när han kommer... kanske kan hitta på nått annat att göra..

Igår beställde jag 3 VANLIGA böcker från cdon.. hehe.. lite ovanligt nuförtiden, brukar bara vara studentlitteratur..
Måste ha nån vanlig bok att ha och läsa nu under sommaren när man ligger och steker i solen =)

Nu blev det blackout i huvudet, vet inte alls vad jag ska skriva.. men kanske hörs senare =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Jag har ett adlibris paket att hämta ut på konsum, med VANLIGA böcker, helt normala icke-bildande böcker, känns härligt! :)

2009-06-28 @ 22:34:22
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0