Torsdag

Då var helgen här då... Kylskåpet har fyllts på och drickat är inköpt, kan inte bli bättre :) Slog på stort idag inne på systemet och köpte en ägglikör så imorn blir det till att dricka snöbollar =) Ska få syster att tycka om dom också.. Är ju såå gott!
Varje gång den här tiden på året får jag en sån ånget och nostalgi känsla att jag blir helt rörd.. Jag vill oxå ta studenten igen!! Varje år när jag ser dom enormt lycklig ungdomarna som åker på stan och skriker vill jag bara vrida tillbaka tiden 3 år och sitta där själv och skrika och vara super lycklig! suck.. men tyvärr kommer jag aldrig mer få ta studenten..
Bara ta examen, får nöja mig med de =)

Imorn blir de till att titta på polhems studenter.. Sen hem hit till mig och ta oss en liten drink ;) Sedan blir det sallads buffé och fest :) Kommer bli en trevlig kväll, är jag väldigt säker på! =) Få se om syster vågar sig ner på stan och försöka oxå, tror det skulle gå ja :)

Nu är det sjukhuset!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0