Tisdag

Nu har det varit lite blogg stopp ett tag.. har inte riktigt haft nå vettigt att skriva..
Har gått mina två första dagar på sommarkursen nu, känns bra med den.. Bra lärare och sådär.. Har lite hum vad jag ska skriva om också.. Synd bara att det känns som jag måste köpa det flesta av böckerna, är ju inte billiga.. Får se hur det blir..
Annars har de här två dagarna bara varit lugna.. Imorn får man pengar :D känns otroligt skönt!
Resten av veckan blir nog bara lugn fram till fredag.. Då blir det fest :) Sen på lördag kanske det blir en tripp till Hedesunda och gysinge marknad... Antingen lördag eller söndag, det visar sig..

Ser fram emot fredag nu! =) Hoppas det blir fint väder så våra planer går ihop, annars får vi kanske ändra planerna lite.. men det kommer bli roligt ändå! =)

Just nu håller jag på och tvättar.. för första gången i den nya, hehe..

Nej vet inte vad jag ska skriva.. hehe.. vi hörs..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0