Tisdag

Blir bara rödare och rödare på kroppen och ändå smörer jag in mig hur mycket som helst.. Är ju så svårt att hålla sig ifrån solen ju, måste ju passa på medan det är sånt här underbart väder! =)
Idag har T och lill T varit här i Hedesunda hela dagen så idag har det mest blivit bad och lek, så lite vila från solandet men solen steker ju ändå.. Var roligt att dom kom hit och var kvar hela dagen =)
Annars har det inte hänt så mycket.. följde med syster när hon klippte sig och nu på kvällen har det blivit kortspel..
Altan och kortspel = sommarkväll =)

Tänkte berätta en sak som hände mig igår... Låg nere vid våran strand här och sola.. Låg i en solstol, blunda och hade musik i öronen.. Kände efter ett tag att det kilar på tån och jag tror att det bara är en myra eller nått så jag sparkar bort det lite med foten.. men på en gång kommer kilet tillbaka igen.. Då kollar jag upp och ser att det ligger en snok (orm) på min fot!! flyger upp ur stolen och skriker rakt ut.. skrämmer livet på min moster som satt bredvid mig så hon flyger också upp och skriker rakt ut, ovetandes om vad det var jag skrek om.. haha.. lite rolig syn sådär för resten som låg där :P
Men det var riktigt äckligt kan jag säga.. det var liksom snokens tunga som jag kände som kilade.. usch!
Det finns alltså en snok som man brukar se i vattnet ibland här simmandes, men sådär nära inpå har den aldrig kommit.. fy alltså.. Så min mamma har helt klart bestämt sig nu för att genomföra ett mord, hehe :) (hon är sjukligt rädd för ormar, oavsett om dom är levande, i plast eller trä).. Så får se om hon lyckas :)

Annars igår var vi in till valbo en sväng.. köpte ett par bikini byxor, två par trosor och en top/tunika/klänning.. kan använda den som alla tre sakerna.. Hann inte med så mycket mer eftersom vi kom in dit vid 7 och dom stänger 8.. Men lika bra, blev man inte av med så mycket pengar :P Allt jag köpte var på rea också så det var klipp..

Nu ska jag titta runt lite här och sen sova..

Kram!


jag funderar och tänker... säg åt mig att sluta!! hur kunde de bli såhär... sluta tänk nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0