Tänk först och tala sen!

Ibland glömmer jag helt bort att vissa kommentarer som man tänker ska stanna inombords... men ibland glömmer jag helt bort att tänka först och tala sen utan bara låter saken komma ut och det slutar alltid med att det blir helt fel..
Ibland är man så dum... men men.. nu föll kommentaren ut och det är bara till att ordna upp saken..
Använd hjärnan Josefine!

Har inte gjort nå speciellt alls idag, pluggat lite.. T hann bara komma hit innan han åkte igen så blev inte att vi hittade på nått..
Väntar på att han ska komma igen så jag får mat snart... (och ordna upp att käften min glappar ibland)...

Så... vet inte riktigt vad jag ska göra innan dess.. har kollat på oc ett tag... känns hemskt att sitta inne en sån här dag, har ångest för att jag inte varit ute.. Det är såna här dagarna jag saknar min balkong så grymt mycket.. men men.. fortsätter det här fina vädret hela helgen så får jag se om jag kanske åker till Hedesunda..
Ska åka på ockelbo marknad i helgen också.. bara hoppas jag får nån med mig.. dit ska jag oavsett..

fortsätta vänta nu och hitta på nått att göra medans..
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0