Stek i solen hela dagen =)

Ja.. det är väl vad den här dagen har bestått av =) Har legat i solen sen jag kom hit ut och till solen svalnade av.. väldigt skön dag =) och det har gett lite resultat med färg också.. hehe..
Blev bestämt idag att det inte blir nå ockelbo i år... Dom här hemma tyckte de var för fint väder plus pengar brist.. så jag får klara mig ändå då =)
Får ta och köpa det jag tänkte på marknaden i Idre istället, om det finns där.. Är ju inte så långt kvar tills dess heller..

Imorn blir nog dagen likadan som idag.. Sola =) Sen ska jag nog följa med på 50års fest.. följer med och äter mat och sådär i alla fall, men stannar nog inte hela kvällen.. Men mat är ju alltid gott =) Så blir nog så..
Annars är inte planerna nå annat..

Ska kolla runt lite nu på datorn och sen sova... Godnatt!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0