Söndag

Då har en vecka till gått då och imorn börjar sommarkursen, ska bli intressant och se vad det är för nånting.. Har kollat igenom uppgifterna och det ser helt okej ut och man kan göra dom individuellt och det är jättebra.. så det kommer nog funka det här =)

Igår köpte jag säng.. riktigt lyx med en sån stor säng, hehe.. har jag aldrig haft förr.. Sov ända till 11 imorse så den måste ha varit bekväm :) Igår när sängen hade kommit på plats åkte jag och T till testeboån och fiskade.. Det var riktigt roligt och jag leder i antal fiskar.. med 2-1 ;) Stor fiskaren själv..
Senare blev det tacos och massa film.. 3 stycken o alla var bra =)

Nu på morgonen har vi också varit och fiskat men det var inte lika roligt idag.. Fiskade på ett annat ställe och det blåste och var kallt och ingenting gick bra.. Ska försöka igen när det är finare väder...
Berätta för T igår om Orgasmatron, hehe =) så nu ska jag ta och köpa en sån när pengarna kommer =)

Nej nu ska jag ta och göra nå annat..
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0