Söndag

Då har ännu en helg försvunnit då... det går så fort.. jag blir nervös..
Den här helgen har bestått av sol, sol och mera sol =) Så underbart.. är så skönt att äntligen få lite färg på kroppen och känna sig lite fräshare.. Jag har badat också, inte bara en gång utan flera.. la ut flytbryggan igår så har legat där en stund imorse också.. härligt härligt..

Igår följde jag med på 50års fest... När jag gick hemifrån hade jag sagt att jag bara skulle följa med och äta mat och sen gå hem igen.. hmm.. det blev inte riktigt så kan man säga, hehe =) jag och syster blev dom sista som kom hem 04:30 inatt.. haha.. Hade så grymt kul! Blev kanske lite för mycket dricka, men det var väldigt roligt =) jag och syster körde järnet.. haha.. Jag börjar skratta bara jag tänker tanken på det.. ramlar in i hallen båda två, bara skrattar och mamma står där och faktiskt skrattar hon med och säger kommentaren "och hur ser ni ut?".. haha.. Kanske ska tillägga att vi hade tagit oss ett natt dopp innan vi gick hem...
Och systers första kommentar imorse "vart har jag gjort av mammas leggins?" hehehe..
Vi hade väldigt kul helt enkelt och det är en kväll att minnas kan man säga på många olika vis :) hehe.. jaja nog om det.. Kommer bilder så fort jag fått dom av syster..

Dagen idag har varit väldigt seg kan jag då säga... huvudvärken har varit tung, samt trötthet och värkande bulor mitt i pannan och mitt på huvudet (så går det när man är kort och alla andra är längre och slår in armbågarna i huvet på mig på dansgolvet, hehe)
Men mot kvällen nu börjar normala josefine komma tillbaka... Ska bli väldigt skönt att få sova snart i alla fall..

Ja, det var väl det jag hade att säga.. blir väl lite mer kommentarer när bilderna läggs upp =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0