Söndag

Behöver man säga nått annat än att det regnar? det bara öser ner.. värre än igår.. jaja inga mer kommentarer om det..
Vad händer idag då? Ingenting alls ungefär.. Är kvar i Hedesunda, åker hem med 7 bussen ikväll.. finns inte nå mer att göra hemma än här i det här vädret så är roligare att vara här då och ha lite sällskap..
Kanske tar o tittar på nån film eller nå...? Eller kanske inspelningar från när man var liten.. hehe.. Alltid lika kul de :) tänk om de mindre syskonen kunde vara sådär små nu! Så gulligt ju! Skulle man få ett litet syskon nu tror jag man ska uppskatta den mindre åldern mycket mer.. När dom var sådär små var ju även jag liten och då tänkte man inte på det..
Men men.. kommer inte få nå mer syskon och dom jag har kommer aldrig kunna bli sådär små igen, så är väl ingenting att ens fundera på :P  Nästa gång det blir nå litet i den här familjen är det antingen att man själv blir mamma eller faster eller moster.. Längtar dit! :)

Helgen har varit bra i alla fall.. Både livlig och lugn... På måndag är det skola igen.. Måndag, tisdag o onsdag.. Sen får jag sommarlov! :)
Det är sjukt att det är midsommar om 5 dagar också! tittar man ut nu så kan man aldrig tänka sig de... Känns som det nyss var midsommar också.. allt går så fort!

Jaja, nu ska jag göra nå annat..
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0