Snart sova..

Nu är jag i Hedesunda och ska alldeles strax gå och sova, tänkte bara skriva ner ett litet godnatt inlägg..
Tvätten gick bra idag, även städningen.. pluggning blev det lite mindre av idag, men imorn ska jag sätta mig och försöka få nånting gjort.. när man är här kan man inte hitta på nå dåliga bortförklaringar och bara "råka" göra nått annat hela tiden ;)
Kom ut hit i alla fall kl 9... Syster fick prova sina efterlängtade kläder, rätt mycke skicka tillbaka men nånting sparade hon kvar =) Själv spara jag linnet och tröjan, men bikini får åka tillbaka.. får leta efter en sån i stan sen eller nå..

Imorn ska vi åka på provtagningen... usch gillar inte sånt :( hatar sprutar och nålar som ska stickas in i armen... men men.. det är bara o göra det... Jag ska vara först i alla fall har jag bestämt! så jag får de överstökat först..
Sen ska jag försöka plugga lite också..

Tänkte bjuda på 3 bilder... (Va!? hörde ni?? bilder!)... hehe ja det är sant... 3 hela snodda bilder från syster från i fredags, men så är det när man själv har en kamera som är *pip*
Men titta och njut! ;)

Hörs imorn! Godnatt! Kram!


                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0