Snart sommarlov! =)

Fick reda på idag att man behöver bara komma till skolan på onsdag om man behöver hjälp och handledning med sitt arbete, annars är det ingenting på onsdag.. Och jag känner att jag nog klarar utan handledning eftersom jag kanske inte direkt satsar på högsta betyg :P Så imorn är det sista skoldagen och sen är det sommarlov! =) jag kallar det sommarlov även fast jag har en hemtenta och ett arbete.. Jag får vara hemma, göra vad jag vill, kunna resa bort, sola, bada och ha de bra även fast jag har de.. Sista inlämningsdag för uppgifterna är 31 augusti så jag har tid på mig =)
Men som sagt, hemtentan ska jag försöka bli klar med den här veckan.. Annars innan den 25:e, då böckerna ska vara tillbaka lämnade och det tror nog jag att jag klarar av eller det ska jag klara av.. Tänkte sätta mig och börja på hemtentan nu snart..

T och lill T har varit här hos mig och hälsat på idag, mys.. Lill T badade och T och jag gjorde tacos..
Lite trist att man träffar lill T så sällan nu.. men så är det.. Blir desto roligare och mysigare att träffa henne istället nu när man väl gör det =) Hon fick ett halsband och några armband av mig som jag hittade på under flytten och kände att jag inte direkt kommer använda nå mer.. Hon blev överlycklig, så det var ju bra =)

Nej, om man ska ta och börja plugga lite nu då ett tag.. kanske kommer en liten bit på de.. Måste ju hinna kolla på lite OC också ;)
Plugg nu.. sen dusch.. sen OC...!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0