Sådär...

Nu har alla kläderna kommit på plats, spegeln sitter uppe i hallen och resterande lådor och onödiga saker har kommit upp på vinden.. Det enda jag inte har klarat av är att få upp lampan i hallen, men jag tror faktiskt det inte är jag som inte får det att fungera utan att det är själva uttaget uppe i taket som inte fungerar.. Har suttit upp en provisorisk lampa där nu bara för att få lite lyse där.. hehe inte snyggt direkt men men...
Jag har även hunnit lagat mat, ätit och duschat... Tänkte kolla lite på OC nu snart så fort det är klart..

Blir till att åka ut till Hedesunda imorn med 10 bussen... så blir första natten själv här nu idag :) går nog bra de..
Ska kolla runt lite på Ikea nu medan jag väntar.. blivit beroende av deras hemsida :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0