Onsdag över..

Idag har det varit sol! Äntligen lite ljus i vardagen, sen att det inte varit sådär jätte varmt får man se förbi.. Solen kom fram och det är ett litet steg på vägen =)
Provtagningen gick bra idag.. jag emlade innan vi åkte dit, men det hann inte verka nånting så kände i alla fall.. men det gick fort och bra, så nu är det över..
Sen idag har jag varit duktig och pluggat så nu är nästan två frågor på hemtentan avklarade.. ska försöka göra lite mer imorn, hitta lite mer motivation och sätta mig och skriva lite till.. jag är nöjd om jag blir klar med 3 frågor innan söndag.. Resten tar jag nästa vecka om det inte blir nå mer..

Imorn är det dagen innan midsommarafton och i det här hemmet betyder det lite förberedelser =) har lovat mamma att hjälpa henne med handlingen, är ju inte så lite direkt hon ska handla... sen ska jag hjälpa henne baka pajer och fixa ordning lite..
Sen lite senare när Caroline kommit hem blir det den årliga blomplockningen till midsommarstången.. Lite mysigt sådär =) bara det finns några biommar att plocka, har inte sett så mycket ute i dikena.. men vi ordnar nog nått, man tager det man haver =) ibland har vi t.o.m gått så långt som stöld.. haha :P men det var bara en gång... var ju lite pinsamt sådär..
Sen annars vet jag inte riktigt vad som händer imorn.. Tyvärr skulle ju inte vädret bli det bästa, bara hoppas att regnet är med oss på fredag i alla fall..

Ska kolla runt lite mer på datorn nu och sen sova.. Hörs imorn gott folk!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0